20 de desembre del 2010

La meva classe...




La meva classe té...
grans fisnestrats
que a un pati florit
donen mirades de llibertat

La meva classe té...
nens atolondrats
joven a tota hora aprenent
jugant i cantant

Quantes personetes creixent!
bella innocència la dels xiquets
alegria per tot arreu
enlluernada pels encissos dels seus ullets

La meva classe té...
un carro ple de bondat
una muntanya de sentiments
un món envoltat de curioses ments

La meva classe té...
un sol matiner
un vespre content
un vent suau que acarona els aprenents

Quantes coses em hi ha!
cada dia és diferent
no hi ha res al món on trobar-me
tot el que a la meva classe reb

La meva classe té...
un càlid abraç
un amorós bes
un brot constant de felicitat

La meva classe té...
una porta oberta a tothom
un caliu intens
un jardí de noves flors

Quantes escenes canviants!
un cel reflectint sinceritat
quants sentiments abocats!
un riu brollant intesitat

La meva classe té...
el fruïr de la passió
un somni complert
una mar d'imaginació

la meva classe té...




Licencia Creative Commons
La meva classe... por Anna Sorolla se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Unported.
Basada en una obra en anna-babelia.blogspot.com.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada